A LegjobbMail levelezőrendszer professzionális személyes és üzleti levelezés megvalósítására törekedett.
A kapott és küldött leveleket automatikusan saját mappákba sorolhatjuk, így a kapcsolattartás könnyebben rendszerezhetővé és átláthatóvá válik. A naptár segítségével megszervezhetjük időbeosztásunkat és találkozóinkat. Előre bejegyezhetjük teendőinket is, amelyről az asszisztencia időben értesítést küld, akár SMS-en is.
Friss leveleinkről a továbbítási szabályok megadásával mobil telefonra is kérhetünk értesítést, ahol kiválaszthatjuk, hogy mely időszakban érkezett, milyen témájú vagy tartalmú levelek lehetnek sürgősek.
A tennivalóknál nyilvántarthatjuk elvégzendő feladatainkat, a jegyzeteknél rövid szöveges feljegyzéseket készíthetünk. Új tárolási szabályok bevezetésével eldönthetjük, hogy mely üzeneteket kívánjuk az archívumban rendezni, és melyek a felejthető levelek.
Számtalan aláírást használhat, akár üzleti, személyes vagy egyedi azonosítóval láthatja el küldeményeit.
Ha jól végeztük munkánkat és úgy érezzük, megérdemelnénk egy kis pihenést, ne felejtsük el beállítani az automata választ. Az opció segítségével minden partner időben értesül arról, hogy mikortól leszünk ismét elérhetőek.
LegjobbMail
http://mail.legjobblap.hu
Legjobblap
http://legjobblap.hu
HetiFix
http://legjobblap.hu/hetifix