A ComeON (Customer opinion measuring excellence with Online Networking), a Siemens Business Services (SBS, A Siemens IT megoldásokkal foglalkozó ágazata) legújabb terméke egy forradalmian új, integrált szolgáltatást vezet be.
olyan internetes felmérési rendszert kínál a cégek számára, mely a vásárlói elégedettség mérésétől kezdve, a dolgozói felmérésen át, projekt-specifikus kérdésekig mindent magába foglal.
Sok cégnek problémát jelent a "hagyományos" cégtípusból az e-vállalattá válás. Ez többnyire a célcsoportjaik változó szükségleteiről rendelkezésükre álló elégtelen információkból fakad. A vállalat sikere a vásárlók és az alkalmazottak elégedettségétől függ, s itt kap szerepet a ComeON. Az Internet felhasználásával például egy vásárlói elégedettségi index meghatározására irányuló felmérés gyorsan lefolytatható és kielemezhető, ez által minimalizálhatók a költségek és nem utolsósorban a ráfordított idő.
Mint a felismerés, mérés és változás ciklusának szerves része, az SBS által nyújtott konzultációs szolgáltatás a teljes felmérési folyamatot lefedi, az előkészítéstől az analizáláson át a szükséges lépések meghatározásáig. Mivel értékes és megbízható adatokat csak tiszta, félreérthetetlen kérdésekre adott válaszokból kaphatunk, az SBS tanácsot is nyújt a kérdőív összeállításában.
Forrás : Siemens