FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Internet)
·  Világtérkép a vírusokról
·  Repüljön a TVNet fedélzetén ADSL 3G sebességgel!
·  ADSL2 szolgáltatás a PanTel jóvoltából
·  Wi-Fi felhőbe burkolózott a MOM Park
·  Jogszerű és ügyfelei érdekét szolgálja a T-Online
·  Netért nyílt levél T-Online ügyben
·  Felmondott a legnagyobb letöltőknek a T-Online
·  Újabb biztonsági probléma a Cisconál
·  Az Intel sikeres Wimax-tesztje a Tour de France alatt
·  Gamer Online szerverbérlési lehetőség
·  Megújult a [freemail]!
·  Pakisztán internet nélkül maradt
·  Új Cisco akvizíció a VoIP technológiák terén
·  Európai digitális könyvtár a világhálón
·  Az IHM támogatja az önszabályozást az RLAN alapú szolgáltatások terén és üdvözli a vezetéknélküli szolgáltatók etikai kódexének kialakítására tett kezdeményezést
·  Megszűnt Magyarország egyik lejobb és legnépszerűbb online játék oldala
·  Szélessáv 5 ezerért?
·  A Microsoft Corporation állásfoglalása a felhasználók internet hozzáférésének letiltásával kapcsolatosan
·  Matáv: 200 ezer ADSL
·  A UPC módosítja az Internet szolgáltatás Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF)
· Hírek > Internet
· djuice - a Pannon GSM újfajta mobil-élményt kínál.
Dátum : 2003-11-04 14:42:55
Szerző : Daywalker


A Pannon GSM bemutatta a djuice-t, a kihívásokat kereső, minőségre vágyó mobilozók elvárásainak megfelelő, Skandináviában már nagy sikert aratott szolgáltatást.

A kártyás és előfizetéses változatban egyaránt választható djuice a technológiai újdonságokra és izgalmas kalandokra fogékony, azokat igénylő, aktív felhasználók ideális társa, amely a mobilhasználaton túlmutató, különleges szolgáltatásokat is kínál.

Megoldódott a rejtély: mi is valójában az óriásplakátokról és a televíziós reklámokból ismertté vált djuice? Internetes fórumok néhány jól tájékozott hozzászólója már azonosította az észak-európai piacokon népszerű márkát, a hivatalos bejelentést pedig november 3-án tették meg a Pannon GSM vezetői. A megdöbbent felfedezőt két hete türelmesen oktató indiánok révén már az egész ország megtanulta, hogyan kell kiejteni a titokzatos szót, és most a találgatásoknak vége: a rejtélyes djuice nem más, mint a Pannon GSM vadonatúj, szellemében és tarifarendszerében egyaránt egyedülálló mobil márkája.

"A djuice egyetlen eddig ismert hazai mobil márkához, tarifacsomaghoz vagy szolgáltatáshoz sem hasonlítható. A Pannon GSM tulajdonosának, a norvég Telenornak olyan összetett terméke, amely sokrétűsége, merészsége és újító szelleme révén a mobiltelefónia őshazájának tekinthető Norvégiában és Svédországban már nagy sikert aratott. Norvég ügyfeleink 25 százaléka választotta néhány hónap alatt a djuice-t. Hitünk szerint a djuice Magyarországon is a modern, fiatalos élet nélkülözhetetlen tartozéka lesz" - jellemezte az új márkát Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója.

A djuice abban is eltér az összes többi márkától, hogy egyaránt választható kártyás és előfizetéses változatban, így mindenki számára elérhetővé teszi innovatív szolgáltatásait. A kétféle csomag hívás- és SMS-díjaiban is megegyezik egymással. A djuice azoknak szól, akik a rendszeres telefonálás mellett az adatszolgáltatások iránt is élénken érdeklődnek, ezért az igen kedvező beszéd-percdíjak mellett különleges kedvezményeket kínál MMS-küldéshez és WAP-böngészéshez vagy internetezéshez. A djuice felhasználói érdeklődési köréhez és ízléséhez igazodó tartalomszolgáltatásokat is nyújt, s különlegessége a djuice Xtra, amely a mobil kommunikáción túlmutató, a djuice-életmódhoz illeszkedő lehetőségekkel, kedvezmény-ajánlatokkal és programokkal teszi még színesebbé az életet. Az ingyenesen igényelhető djuice Xtra kártya a djuice által szponzorált eseményekre nyújt belépést, a djuice Xtra partnercégeinél pedig komoly állandó és időszakos árengedményeket biztosít az autóvásárlástól az extrém sítúrákig.

"Kutatások azt mutatják, hogy a mobilozás külön életformává vált idehaza és külföldön egyaránt, újfajta divatirányzatokat nyitva. Ezek a fiatalok alapvetően mindenre nyitottak. Lelkesen kísérleteznek, kutatják az újat - és közben természetesen saját boldogulásukat is. Konkrét válaszokat keresnek, ha azokat nem találják, rugalmasan váltanak, ugyanakkor a minőséget és a folyamatos megújulást hűséggel hálálják meg" - mondta Falus Tamás, a Hoffmann Research Institute vezetője. A djuice az ilyen felhasználók márkája: azoké, akik az állandóság és a biztonság érzését a folyamatos innovációval együtt várják el, előremutató, soha nem látott megoldásokat, ötletességet keresnek, mert nemcsak munkaeszköznek, hanem magánéletük fontos részének tekintik a mobilt.

Forrás : Pannon GSM


Warning: require(../forum/comment.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106

Warning: require(../forum/comment.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../forum/comment.php' (include_path='.:/usr/share/php/') in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106