Ezzel a világ vezető mobilszolgáltatója tovább bővítette országos márkabolt-hálózatát, így ma már 21 márkaüzlete van Magyarországon: 16 valamelyik megyeszékhelyen vagy nagyobb városban, míg a többi öt a fővárosban.
A Vodafone célul tűzte ki, hogy valamennyi megyeszékhelyen rendelkezzen saját márkaüzlettel: a budapesti bevásárlóközpontokon, a Duna Plazán, a WestEnd-en, a MOM Parkon, a Mammuton és az Europarkon kívül. Így Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron, Pécsett, Székesfehérvárott, Nyíregyházán, Nagykanizsán, Egerben, Szolnokon, Kecskeméten, Veszprémben és most már Zalaegerszegen is található Vodafone márkaüzlet.
A Vodafone szolgáltatásai eddig is elérhetők voltak az értékesítő partnerek segítségével, de a vállalat mindig is hangsúlyt fektetett arra, hogy kiépítse saját magyarországi márkaüzlet-hálózatát is. A város szívében, a Kossuth Lajos utca 32. szám alatt található modern, 60 négyzetméter vásárlóterületű üzlet négy értékesítési munkatárssal dolgozik, akik ügyfélszolgálati feladatokat is ellátnak, tehát az érdeklődők nem kizárólag vásárlással kapcsolatos kérdéseire is készséggel válaszolnak. Ezen kívül a márkabolt Zala megye szervizfelvételi pontjaként is működik. A zalaegerszegi üzlet hétfőtől szerdáig és pénteken 9-17 óráig, csütörtökön 9-18 óráig, szombaton pedig 9-13 óráig várja az érdeklődőket.
"Számunkra egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy Zalaegerszegen nyissunk-e saját márkaüzletet, azonban meg kellett várnunk, hogy a legkedvezőbb körülmények között tegyük meg ezt. A Vodafone mindig is hangsúlyt helyezett minőségi szolgáltatásaira, így most is arra törekedtünk, hogy a város és vállalatunk hírnevéhez méltó, ügyfeleink igényeit kielégítő, színvonalas helyen kínálhassuk szolgáltatásainkat. A Kossuth Lajos utca 32 szám alatt található márkabolt valamennyi elvárásnak meg tud felelni, tehát minden feltétel adott ahhoz, hogy rövid idő alatt dinamikus fejlődést érjen el" - nyilatkozta Németh Attila, a Vodafone kereskedelemi igazgatója.
"A zalaegerszegi üzlet megnyitásával a Vodafone egy egész régió várakozásának képes lesz megfelelni. A márkabolt Zala megye valamennyi településéről számít érdeklődőkre" - mondta a zalaegerszegi üzlet vezetője, Kocsis Éva Dorina.
Az üzletvezető biztos abban, hogy a Vodafone rendkívül kedvező percdíjainak és a kiváló szolgáltatásoknak köszönhetően egyre többen választják majd nemcsak az egyre bővülő zalaegerszegi üzleti felhasználók, hanem a városban és a megyében jelen lévő diákok is.
A Vodafone eredményei Magyarországon
A Vodafone négy éve van jelen Magyarországon, s mára a magyar mobilpiac jelentős szereplőjévé lépett elő. A több mint 16 százalékos piaci részesedéssel és több mint 1.2 millió ügyféllel rendelkező szolgáltató mára 98 százalékos országos lakossági lefedettséggel rendelkezik.
Az elmúlt évek során a mobilszolgáltató egyik fő célja az országos hálózat kiépítése volt, ennek következtében a Dunántúlon is sikerült jó lefedettséget elérni a főutak mentén és a legnagyobb településeken.
A zalaegerszegi városokban és főutakon a Vodafone ügyfelei már régóta tudják használni a széleskörű szolgáltatásokat. A mobilszolgáltató nem áll meg a hálózatépítéssel a megyében, a kisebb településekre is nagy figyelmet szentel a fejlesztés során.
Az országos lefedettség elérése mellett a Vodafone számára az új, innovatív szolgáltatások bevezetése is nagy fontossággal bír. A széles lakossági szolgáltatások köre mellett az üzleti szféra számára kifejlesztett termékeket is piacra dobott a mobilszolgáltató. Ilyen például a Vodafone Mail nevű integrált postafiók, amelynek köszönhetően az ügyfelek bárhonnan, bármikor elérhetik e-mailjeiket, hang- és faxüzeneteiket a mobiltelefonok segítségével.
Emellett a Vodafone Mobile Connect Card nevű termék az internet-elérés teljes mobilitását biztosítja a tartózkodási helytől szinte teljesen függetlenül.
A zalaegerszegi márkabolt annyiban különbözik az eddigi Vodafone szolgáltatást értékesítő boltoktól a térségben, hogy ügyfélszolgálati pontként is üzemel. Ezáltal nem csupán az új ügyfeleket szolgálja ki, hanem a meglévő ügyfeleknek is készséggel állnak rendelkezésére. Az ügyfelek információt és segítséget kaphatnak személyesen, amelyhez korábban egyébként csak az ügyfélszolgálat hívásával jutottak hozzá. A márkabolt a szolgáltatások értékesítésén felül még szervizfelvevő-pontként is üzemel, s ezen kívül az ügyfeleknek számlabefizetésre is lehetőségük nyílik a helyszínen.
Forrás : Vodafone
Kapcsolódó hírek/cikkek:
Veszprémben is márkaüzletet nyitott a Vodafone