FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Hardver)
·  ASUS alaplap Viiv és Dolby minősítéssel
·  CeBIT 2006: Blu-Ray dömping
·  CeBIT 2006: Corsair finomságok
·  CeBIT 2006: GeCube és Powercolor
·  CeBIT 2006: SiS memóriák és alaplapok
·  CeBIT 2006: Tagan tápok Quad-SLI-hez
·  CeBIT 2006: Új Asus alaplapok
·  Szép csendben színrelép az X1800GTO
·  NVIDIA 7600GT és 7900GT/GTX képek és specifikációk
·  IDF: Bemutatkozik a Core processzorcsalád
·  Három laptopra csatlakoztatható extra képernyő a Matrox TripleHead2Go-val
·  Új Intel kétmagos Xeon lapka az IDF-en
·  Új Intel lapkakészlet nagy teljesítményű grafikus képességekkel
·  Az ASUS-Lamborghini VX1 notebook sorozat túlmutat minden határon
·  A lemezcímkézés új élménye
·  Megérkezett Magyarországra a HP Color LaserJet 3000 nyomtatócsalád
·  Itt a világ első Intel chipset-es, Crossfire technológiát támogató alaplap
·  Új Maxtor és Seagate merevlemezek
·  Hamarosan megvásárolhatók az ECS CrossFire technológiát támogató alaplapjai
·  Megérkeztek az Intel többmagos szerver platformjai
· Hírek > Hardver
· Szoftver-aktiválás SMS-ben
Dátum : 2004-08-09 16:06:20
Szerző : Daywalker


A Microsoft Magyarország 2004 júliusától lehetőséget kínál felhasználói számára az SMS-ben történő szoftver-aktiválásra. Az új aktiválási mód – melyet a Microsoft hazai leányvállalata a világon elsőként vezet be – fő előnyei a 24 órás elérhetőség, a gyorsaság és a megbízhatóság.

A Microsoft Magyarország új lehetőséget kínál szoftverei aktiválására. Az eddigi telefonos és interneten történő aktiválás mellett 2004 júliusa óta lehetőség van a termékek SMS-ben történő aktiválására is.

A Microsoft Magyarország által forgalmazott termékek egy részét – a számítógéppel együtt vásárolt szoftvereket, a dobozos szoftvereket – a felhasználónak aktiválnia kell a telepítés során, vagy a szoftver használatának első napjaiban. Az aktiválási folyamat eddig két módon zajlott. Amennyiben a felhasználó rendelkezett internet-elérhetőséggel, úgy a szoftver automatikusan elvégezte az aktiválást a világhálón keresztül. Az esetek nagyobb részében azonban a felhasználónak fel kell hívnia a Microsoft Magyarország ügyfélszolgálatát, ahol be kell diktálnia az általa vásárolt szoftver telepítési azonosítóját, melyet az Aktiválási Varázslóban megtalál Az ügyfélszolgálat munkatársa rögzíti a felhasználó által megadott kódot, majd ezt követően megad egy másik számot, melynek begépelése után az új termék aktiválásra kerül, és teljes funkcionalitásában használhatóvá válik

Ezt a folyamatot kívánta leegyszerűsíteni a Microsoft Magyarország, amikor az SMS-ben történő aktiválás elindítása mellett döntött. Az új szolgáltatás bevezetésétől az aktiválási folyamatok felgyorsulását és biztonság növekedését várják. Ezentúl a felhasználóknak nem kell mást tenniük, csupán elküldeni a telepítési azonosítót SMS-ben a …06/20-96-AKTIV.(06/20-96-25848)-as számra, Az elküldött SMS-re néhány perc múlva megérkezik a válasz, az aktiváláshoz szükséges megerősítő azonosítóval.

„Az SMS-ben való aktiválás legfőbb előnye a 24 órás rendelkezésre állás, a gyorsaság és a megbízhatóság. A folyamat automatikusan működik, a beküldött SMS-eket a mobilszolgáltató rendszere azonnal továbbítja a Microsoft központjába, mely fogadja a beérkező kódszámot, és késlekedés nélkül visszaküldi az aktiváláshoz szükséges megerősítő azonosítót, vagy – helytelen telepítési azonosító vagy SMS szám esetén – a hibaüzenetet. Mivel a folyamat teljes egészében automatizált, minimálisra csökken a hibalehetőségek száma – nyilatkozta Stroh Edina, a Microsoft Magyarország ügyfélszolgálatának vezetője.

Az SMS-ben történő aktiválást a Microsoft történetében Magyarországon vezetik be először, így a hazai felhasználók lesznek az elsők, akik kipróbálhatják a rendszer működését.

Az SMS útján történő aktiválás azokban az esetekben jelent alternatív megoldást, amikor a felhasználó első alkalommal kívánja telepíteni az adott terméket – ez az ügyfélszolgálathoz érkező hívások kb. 90%-át teszi ki. Az összes többi, problémás esetben továbbra is az ügyfélszolgálatot lehet hívni, ahol – az SMS szolgáltatás bevezetésének köszönhetően – a munkatársak immár könnyebben elérhetők, és több időt tudnak fordítani az egyes esetek kezelésére.


Forrás : Microsoft


Warning: require(../forum/centercomments.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 95

Warning: require(../forum/centercomments.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 95

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../forum/centercomments.php' (include_path='.:/usr/share/php/') in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 95