Nos, úgy néz ki, hogy sikerült a probléma forrását lokalizálni. Már megvan a megoldás is!
Miután a Catalyst 4.9 sem hozott jelentősebb teljesítménynövekedést, a 3DCenter.org munkatársai megpróbáltak utánajárni a fentebb említett problémának. Örömmel jelenthetem, hogy sikerrel jártak.
Úgy tűnik, hogy a probléma a stencilek számítási sebességéből fakad. A GeForce FX és 6800-as széria rettentően jól számítja ki ezeket az adatokat, az ATI HyperZ tecnológiája pedig nem működik elég hatékonyan a játékban.
Nos, már létezik megoldás a problémára, ehhez viszont egy picit olvasni kell, mégpedig angolul (a közel 40%-os teljesítménynövekedés ennyit megér!).
Leírás itt:
Beyond3D fórum (pontos link - Klikk ide!)...
Aki lusta elolvasni (vagy nem tud angolul), az töltse le ezt:
Klikk ide a patch-ért!
Majd tömörítse ki ide:
doom3\base\glprogs
Ez utóbbi megoldásért nem vállalok felelősséget! Mindenki olvassa el (ha tud angolul) a linken lévő leírást.
A patch-et senki se használja NV kártyákkal, mert csak lassabb lesz.