FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Játék)
·  Kritika - Need for Speed: Most Wanted
·  GTA 3
·  Az EarthQuake 2001-es rendezvény sorozat újabb eleme a TEAMWARZ
·  Cybersport rendezvények Magyarországon 2001-ben
·  Mechwarrior 4
·  Edios - Project I'm Going In demó: első ránézésre
·  Counter-Strike
·  Sacrifice
·  Versailles 1685 ( Cyro Interactive )
·  Kiss: Psycho Circus The Nightmare Child
·  Janes F/A-18
·  Age of Wonders
·  Team Fortress 2
·  USAF
·  Flanker 2.0
·  Theme Park World
·  Allegiance - Háború állampolgári kötelességből
·  TNT - Térinformatika Felsőfokon
·  Adatvédelem
·  Wargamer-Napoleon 1813
· Cikkek > Játék
· Hitman: Codename 47
Dátum : 2000-10-13 13:33:10
Szerző : etibor



Az FPS műfajnak lassan már annyi különböző játéktípusa lesz, hogy szinte mindenki megtalálhatja az ízlésének leginkább megfelelőt. A deathmatch-bajnokok a Quake III Arenában ropogtathatják egymást, a csapatszellemű játékosok az Unreal Tournamentben találhatják meg a megváltást, míg az egyéni játékosoknak az Opposing Force-ot merem javasolni. Akik kicsit stratégiáznának, beállhatnak a Swat3 vagy a Rogue Spear soraiba, az öngyilkos alkatok pedig bújjanak egy tengerészgyalogos bőrébe az Alien versus Predatorban.Aki pedig egy kis horrora vágyik annak ott a Blood 2.Az IO Interactive inkább a gondolkodóbb réteget célozta meg a Thief modernizált változatával, a Hitman: Codename 47-tel.

Mondhatnám, hogy ez ígérkezik az év legérdekesebb akciójátékának, de személy szerint jobban várom a Max Payne-t. Bár a két játék annyira nem is áll messze egymástól. Mindkettő a mai alvilág idealizált világába kalauzol el bennünket, mindkettő jobbára 3rd person nézetből működik (kivéve a mesterlövészpuskával történő orrgyilkolást), és mindkettő főhőse elegáns fekete cuccban flangál. A különbség az, hogy míg Max Payne bulldózerként gázol keresztül a túlerőn, addig a Hitman hidegvérű orgyilkoshoz illően, lopakodva cserkészi be az ellenségeit.Mondhatnánk úgy is hogy városi Delta Force pixelek nélkül.

A játék története egyelőre hétpecsétes titok, de az biztos hogy az öt fejezetből álló cselekmény során a legkülönbözőbb helyszínekre szólít majd a munkánk. A nem lineáris játékmenet nem csak abban nyilvánul majd meg, hogy az adott feladatott többféleképpen is megoldhatjuk, hanem abban is, hogy ellenségeink pozíciója és cselekedetei sem mindig ugyanazok lesznek. Magyarul lesz benne egy generáló ami az ellenségeket mindig más helyre teszi pont mint a Swat3-ban.

A különböző küldetések között, bérbe dolgozó gyilkosunk a fizetéséből fegyvereket, páncélokat, sőt bizonyos szolgáltatásokat is igénybe vehet. Természetesen nem kötelező elverni majd a pénzmagot. Ha valaki képes egy pisztollyal és egy hangtompítóval megoldani a feladatot, az szép summát spórolhat össze, ami természetesen a játék végén beszámításra kerül. Főhősünk egy genetikailag gyilkolásra programozott ember. A háta mögött álló ügynökség nehezen elérhető célpontok likvidálására, és nem tömegmészárlásra készítette. Természetesen az utóbbira is megvan a lehetőség, de amellett, hogy nagyobb eséllyel patkolunk el, a hátramaradt holttestekért az ügynökség eltakarítási díjat is felszámol, amit persze a fizónkból levonnak. A legjobban akkor járunk, ha csak azokat nyírjuk ki akiket feltétlenül szükséges, és így még a kórházi költségeket is megspóroljuk. Mint az eddigiekből kitűnhet bérgyilkosunkat nem egy ideológia, vagy a bosszú vezérli, hanem egyszerűen a profit.Csak a pénz és persze az új küldetések.




Technikailag a játék a jövőt sejteti. A Halo-nál alkalmazott Inverse-Kinematics (IK) lehetővé teszi a poligonok komplex, csontvázszerű felépítését. Ennek lényege, hogy egy adott poligon mozgása befolyásolja a hozzá csatlakoztatott poligonokét is. Bizonyára mindenki tapasztalata már magán, hogy ha behajlítja az alkarját, megdagad a felkarján a bicepsze. Nos valami ilyen módon működik az IK rendszer is. Hogy ezzel mennyire realisztikus emberi mozgásokat lehet kifejleszteni, azt gondolom nem kell ecsetelni. A "szokásos" extrákról, mint fény/árnyék effektusok, 32 bites színmélység, 1280X1024-es felbontás, teljes 3D audio támogatás már nem is beszélek.

A játék az Eidos idei év egyik csúcs játéka.Tuti fix, hogy a Hitman: Codename 47, ott lesz az idei TOP játékok között, ha még hajlandó lesz idén megjelenni. Bár a fejlesztők egy bizonytalan nyári időpontot jelöltek meg

Rendszerkövetelmény: PII 300, 32MB, 3D grafikus gyorsítókártya, Win95/98

Kapcsolódó link:
http://www.eidosinteractive.com/



Warning: require(../forum/centercomments.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 95

Warning: require(../forum/centercomments.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 95

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../forum/centercomments.php' (include_path='.:/usr/share/php/') in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 95